
یعنی ، فقط لعنت ب ابن روزا و لعنت ب این مملکت ک فقط باید آشنا داشته باشیلعنت ب این عدالت ک دم از عدالت علی میزنید نامردا این چ مرد شدنیه دارید چیزی ک ۵ سال سوختم و تحقیر شدم ک آهر با هزار بدبختی ب دستش اوردمو ازم میگیریدxa0 من ۵ سال درس خوندم xa0الانxa0 من ۵ سااااااااال درررس خوندم ک این بشه وضعیتم پاهام ...
ادامه مطلب
این روزا و شبا بد تر از همه ی روزا و شباست ی تنهاییه بزرگ و ی مرحله ی خیلی مزخرفxa0 دوست دارم بنویسم ولی وقت نیستxa0 ۴:۳۰ باید بیدار شم ی کم وقت میخوامxa0 حال روحی ی چیزیه مثل کما xa0...
ادامه مطلب